Μπερδεμάαααα!!!

Δεν είναι οι ανθρώπινες σχέσεις δύσκολες εμείς τις κάνουμε. Συνεχώς ακούμε τις γυναίκες να λένε «μα που πήγαν οι άντρες??». Δεν έχουν και άδικο.

Μπορεί να είμαστε δυναμικές, μαζεμένες, εκδηλωτικές, εσωστρεφείς, απαθείς, ντροπαλές αλλά όλες αυτό που θέλουν είναι έναν άνθρωπο δίπλα τους, που μπορεί να μην τις καταλαβαίνει απόλυτα (άλλωστε κανείς δεν επικοινωνεί απόλυτα με τον άλλο), αλλά να είναι εκεί, να μπορούν να μιλήσουν, να γελάσουν να ξεχαστούν.

Γιατί ρε παιδιά είναι τόοοοοοσο δύσκολο αυτό!!

Είναι εκεί τη βλέπεις, γελάει μαζί σου και επειδή σου έχει σηκώσει ένα μικρό τοιχάκι φοβάσαι να κάνεις το πρώτο βήμα?? Γιατίιιιιιιιιιιιι!!!

Τόλμα, μη φοβάσαι!!!

Και αν σε απορρίψει??

Ε και?? Δεν θα πας παρακάτω??? Στατιστικά οι γυναίκες είναι περισσότερες από τους άνδρες… Λες να μην υπάρξει επόμενη?? Ή φοβάσαι πως στο βιογραφικό σου θα μετρήσουν οι χυλόπιτες και η επόμενη δε θα σε προσλάβει??? Άλλωστε ο τολμών νικά!!!

Κάποια θα εκτιμήσει την ομορφιά σου, το χιούμορ σου, τις ευαισθησίες σου…

Μην περιμένεις να βρεις το άλλο σου μισό, την τέλεια γυναίκα της ζωής σου, γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα μείνεις μόνος!!!

Στο βιβλίο «ο αλγόριθμος της μελαγχολίας» αναφέρεται: «αν λάβουμε ως δεδομένο ότι ο χώρος είναι άπειρος (σύμφωνα με κάποιους κοσμολόγους, που θεωρούν πως το σύμπαν είναι άπειρο και ομογενές), η αξεπέραστα ταιριαστή σου γυναίκα, η αδερφή ψυχή σου, που μόνο ένας θεός θα μπορούσε να έχει διαπλάσει στα μέτρα σου, η τυφλή τύχη την έχει διαπλάσει άπειρες φορές ΑΛΛΑ εκτός βεληνεκούς σου, σε ένα σύμπαν χωρίς όρια. Εδώ είναι που πρέπει να αρχίσεις να απελπίζεσαι!!!!».

Γι’αυτό πρέπει να αρπάζεις την κάθε ευκαιρία. Αλλά εσύ μόλις έχασες φίλε μου!!!

Υ.γ. Στο μικιό μου, που αν και 25, δεν παίρνει απόφαση πως μεγαλώσαμε και πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας!!

48 σχόλια

  1. skouliki είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 1:40 μμ

    ειμαι υπερ του τολμα και οτι γινει

    δεν νομιζω οτι μπορει καποιος να τα βαλει σε εναν κανονα αυτα …

    ειναι τοσα πολλα πραγματα μαζι δηλαδη πως εχει μεγαλωσει κανεις ,ι εχει βιωσει , αν εχει πληγωθει , ποσο και πως, ο χαρακτηρας του , και αλλα διαφορα μικρα η μεγαλα πραγματα που εχουν σχεση με τις πραξεις του προς το αλλο φυλλο

    Το ποιός θα κανει την πρώτη κίνηση βασίζεται νομίζω σε δύο πράγματα
    …το ποιος απο τους δύο είναι ο λιγότερο ντροπαλός και ποιός έχει περισσότερα να κερδίσει απο την όποια μελλοντική σχέση.
    Κοινώς,ποιός ενδιαφέρεται περισσότερο.

    Πάντως αν δεν δοκιμάσεις δεν θα μάθεις ποτέ! Οπότε μην χάνεις ευκαιρία και μην περιμένεις το άλλο άτομο..
    και επισης να πω και….

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ η λέξη ιδανικος εκφράζει κάτι το ουτοπικό αρα δεν αντιστοιχεί σε στοιχείο της πραγματικότητας
    διότι αν αντιστοιχούσε τότε θα έπαυε να ήταν κάτι το ιδανικό…

    αρααααααααααα ιδανικός θα μπορουσε να είναι ο καθε άνθρωπος με τον οποίον είσαι, αλλιώς δε θα ήσουν μαζί του.

  2. h.constantinos είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 1:51 μμ

    Φιλοσοφημένη σε βρίσκω… Αν και διαφωνώ καθέτως σε πολλά, έως τα περισσότερα δηλαδή!

  3. sot είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 2:30 μμ

    Αν και μάλλον ανήκω σε “άλλη ” γενιά”(40+) ,όλα είναι θέμα της στιγμής, πως νιώθεις κ’ πως είσαι…
    Άλλες φορές τα τοιχάκια δεν τα υπολογίζεις και γίνονται όλα “μόνα” τους και άλλες φορές μοιάζουν με το Σινικό….
    Το σίγουρο είναι πως αν συμβιβαστείς μόνο και μόνο για να έχεις “κάτι” τότε η ζωή δεν θα συμβιβαστεί μαζί σου και οι “δυσκολίες” θα είναι όλο και πιο πολλές.
    Όσο για το 25 και “μεγαλώσαμε” άστο δεν παίζει…
    Οι μόνοι που μεγαλώνουν είναι πάντα οι “μεγάλοι”, από τότε που ήμασταν παιδιά….

  4. Kaveiros είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 3:14 μμ

    Δε σε “ειδα” να λες τιποτα για τις γυναικες*εφοσον αναφερεσαι σε ενα μπερδεμα, πρεπει να πεις για τα αρνητικα και των δυο πλευρων:)

  5. spyros1000 είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 4:25 μμ

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΑΝ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΣΕΙΣ ΣΕ 2-3 ΚΑΙ ΦΑΣ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ…
    ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΚ,ΓΙΝΕΤΑΙ……
    ΤΟ GREEK KAMAKI ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ…

  6. laxanaki είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 4:31 μμ

    @skouliki: Επειδή όλοι πράττουμε ανάλογα με τα βιώματά μας, δεν μπορούμε να τολμάμε όλοι. Αλλά δεν μπορούμε να κλαίμε και τη μοίρα μας, ότι τίποτα δε γίνεται, από τη στιγμή που δεν προσπαθούμε να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας και να απαλλαγούμε από τις προηγούμενες εμπειρίες μας, που μας τοποθετούν φραγμούς. Όλα θα ήταν πιο απλά αν ο καθένας μπορούσε να λέει αυτό που σκέφτεται (και δε μιλάω μόνο σε προσωπικό επίπεδο) με το μικρότερο δυνατό κόστος.
    όσο για την πρώτη κίνηση… χμμμμμ… και πάλι έχει να κάνει με τον χαρακτήρα… αν και συνήθως οι κοπελες όσο δυναμικές και αν ειναι περιμένουν από τον αντρα την πρώτη κίνηση, είναι πιο παραδοσιακές νομίζω.
    Το ιδανικό το πλάθουμε στο μυαλό μας. Το μόνο σιγουρο είναι πως και να τον έχουμε, όλο και κάποια ατέλεια θα του βρούμε. Αυτός που είναι δίπλα μας δεν είναι κατ’ανάγκη ο τέλειος. Απλά κάνουμε υποχωρήσεις όπως και ο αλλός κάνει για μας. Το θέμα είναι πόσο καλά σε κάνει να νιώθεις ο άλλος σε αντίθεση με τα “ελαττώματά” του.

    @h.constantinos: Πες μου βρε που διαφωνείς να το συζητησουμε!!

    @sot: Καλώς ήρθες!! Αυτό με τους μεγάλους πολύ μου άρεσε και έχεις δίκιο… πάντα θα υπάρχει κάποιος μεγαλύτερος από μας… Το μεγάλος το είπα, γιατί έχουμε κάνει λάθη και θα έπρεπε να μαθαίνουμε από αυτά… Και δυστυχώς το συγκεκριμένο παιδί δεν έμαθε χιχιχιχιχ… Δεν πρέπει να συμβιβαζόμαστε… όμως ξέρεις πόσοι άνθρωποι δεν είναι ευχαριστημένοι από το “άλλο τους μισό” και δεν κάνουν κάτι απλά για να μη μείνουν μόνοι??? Ο γρήγορος τρόπος ζωής μας, όλα στο πόδι, μας έχει κάνει συναισθηματικά ανασφαλείς. Παλαιότερα, νομίζω, πως ήταν λίγο διαφορετικά. Σήμερα είτε οι ανδρες είτε οι γυναίκες φοβούνται να τολμήσουν. Που καταλήγουμε??? Να είμαστε μόνοι μας και να καταριόμαστε που ο τύπος στη δίπλα ξαπλώστρα ενώ μας κοιτάει δεν μιλάει… (ακραίο παράδειγμα). Μερικές φορές τολμάμε σίγουρα, αλλά νομίζω πως τολμάμε στα εύκολα. όταν κάποιος μας αρέσει πραγματικα και θέλουμε να είναι μαζί μας, τον αντικρύζουμε σα να βλέπουμε το σινικο τείχος!! (μπορεί να κάνω και λάθος… εσύ θα μου πεις ;) ).

    @Kaveiros: Στην αρχή είπα, πως και εμείς είμαστε δυναμικές, ντροπαλές κλπ… Νομίζω πως δεν μπορώ να είμαι απόλυτα αντικειμενική. Θες να πεις εσύ και να το συζητήσουμε??? ;)

  7. laxanaki είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 4:34 μμ

    @spyros1000: Καλωσήρθες!! Εβαλες μια παράμετρο που ξέχασα… φυσικά η επαρχία!!! Έχεις δίκιο… Στις κλειστές κοινωνίες που όλοι γνωρίζονται είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα. Αλλά τι θα γίνει?? Κανείς δεν θα κάνει τίποτα, γιατί φοβάται??? Ποια ειναι η λύση??? :)

  8. another είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 7:49 μμ

    αν υπαρχει λυση, ισως θα ηταν να μην το ψειριζουμε και τοσο πολυ..
    και μην ξεχναμε οτι δεν ειναι μονο τα αρσενικα που φοβουνται.

  9. Ιουνίου 28, 2008 στο 8:33 μμ

    Αμάν, τι έπαθα καλοκαιριάτικο η γυναίκα. Γύρισα απο την παραλία που ήμουν απλωμένη και ήρθα για επισκέψεις. Επεσα πάνω σε “δύσκολα”, τα διάβασα διαγώνια και θα επανέλθω. Βαρύ μούπεσε.
    Ωρε, κατι δύσκολα που απασχολούν καλοκαριάτικα τα φυλλαρακια σου! Αντε, άντε ετοιμαστείτε για καμμιά βουτιά και αφήστε τα δύσκολα για άλες ώρες !
    Φιλιά πολλά
    υ.γ. συγνώμη η χυλόπιττα πως φτιάχνετε?

  10. Ιουνίου 28, 2008 στο 8:33 μμ

    ουπσ, τυπογραφικό
    πως φτιάχνεται???

  11. mad είπε,

    Ιουνίου 28, 2008 στο 9:47 μμ

    Ο τολμών νικά, συμφωνώ και επαυξάνω! Ειδικά τώρα που υπάρχει λειψ-ανδρία

    Αλλά άκου και τον καινούριο Πετρέλη. Θέλει και λίγο ποζα, θέλει και λίγο ύφος, θέλει και λίγο τόλμη. Ξύπνα Θανάση, λάβε δράση!

  12. πάλιανάποδα είπε,

    Ιουνίου 29, 2008 στο 11:33 πμ

    δεν σε καταλαβαίνω, λαχανάκι. Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να είναι δεδομένο ότι τα αρσενικά πρέπει να κάνουν αυτό το περιβοήτο «πρώτο βήμα»; Το πρώτο βήμα για μια σχέση το κάνει όποια/όποιος από τους δύο θέλει. Εξάλλου υποψιάζομαι ότι το «τοιχάκι» είναι ένα από τα τείχη ενός βλακώδους παραδοσιακού ρόλο, τον οποίο όλο τον γκρεμίζουμε και όλο τον χτίζουμε ψηλότερο. Οπότε αν κάποιος έχει αλλεργία στα τείχη καλά κάνει και φοβάται τα «τοιχάκια». (Αυτό σαν μια μικρή απάντηση στο τεράστιο «Γιατί» με τα πολλά τα «ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιί».)

  13. NdN είπε,

    Ιουνίου 29, 2008 στο 1:49 μμ

    Καλημέρα laxanaki,

    Πράγματι είθισται να κάνουμε εμείς το πρώτο βήμα, αλλά όλο και πληθαίνουν οι περιπτώσεις που ακολουυθείται η αντίθετη διαδρομή. Είμαι της άποψης ότι αν το θέλεις και βασικά αν σου κάνει το “κλικ” πρέπει να το ρισκάρεις χωρίς ντροπες. Βέβαια θα συμφωνήσω με τον Σπύρο1000. Εγώ είμαι Λονδίνο και δεν θα αντιμετωπίσω πρόβλημα από μία απόρριψη, αντίθετα σε μία κλειστή κοινωνία σίγουρα θα αντιμετωπιζόμουν διαφορετικά.

    Πάντως το αν ένας άνδρας κάνει την πρώτη κίνηση εξαρτάται σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό από την αυτοπεποίθηση του. Αν δηλαδή οι τελευταία φορά δεν πήγε και τόσο καλά, την επόμενη θα το σκεφτεί διπλά. Αντίθετα, αν έχει βρε ανταπόκριση, είναι πιο σίγουρος για τον εαυτό του.

    Αυτά…. :)

  14. Alexis B είπε,

    Ιουνίου 29, 2008 στο 5:04 μμ

    Πού πήγαν οι άντρες ή δέν υπάρχουν άντρες, φράσεις πού πολύ συχνά ακουγονται από γυναίκες.
    Και όταν τίς πλυσιάσει κάποιος, με τά σωστά του μέ τά λάθη του αυτές ακόμα πιπιλούν την ίδια καραμέλα, Οχι οι σχέσεις τών ανθρώπων δεν είναι δύσκολες, Αρκεί με σεβασμό και αξιοπρέπεια πρός τον εαυτό σου και τόν άλλο να σηκώσεις το τηλέφωνο και να ρωτήσεις “Τί κάνεις???Είσαι καλά???”. Οσο δέν γίνετε τόσο οι άνθρωποι μένουν μόνοι.
    Καλό Υπόλοιπό Κυριακής.
    Υ.Γ Αν σε τυχών σε επόμενη συνάντηση μου πείς “Κύριε Αλέξη”, χωρίς παρεξήγηση ΘΑ ΣΟΥ ΞΕΡΙΖΩΣΩ ΤΑ ΑΥΤΙΑ

  15. Mary Anne είπε,

    Ιουνίου 29, 2008 στο 5:20 μμ

    Μα πόσο δίκιο έχεις?!
    Κι εγώ αυτά λέω και κανένας δε με ακούει..!
    Πολλές φορές αυτό για το τέλειο άλλο μισό το λέω και στον εαυτό μου…
    Τι να κάνω.. είμαι αφόρητα ρομαντική!
    Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά!

  16. lifewhispers είπε,

    Ιουνίου 29, 2008 στο 5:39 μμ

    λαχανακι;;;;;
    μεγαλη κουβεντα επιασες. αυτο γι ααρχη. δευτερον, για μενα αυτο το θεμα του πρωτου βηματος δεν υπάρχει. κυριως γιατι καλο ειναι να ξερουμε τι θελουμε πριν το κανουμε.Οποτε το μικιο σου, ξερει; γιατι εδω δεν υπαρχουν μεσες απαντησεις.¨η ναι ή οχι. Και αναλογως υφιστανται και πράξεις!!

    ρε συ, επανήλθες με καταπληκτικο ποστ!
    φιλια!!

  17. snikolas είπε,

    Ιουνίου 29, 2008 στο 9:31 μμ

    Είναι λίγο υποκριτικό νομίζω να θέλετε να κάνουμε πάντα την πρώτη κίνηση! Οκ δεν λέω, εμείς πρέπει να την κάνουμε. Αλλά όχι πάντα! Στην τελική… θέλατε ισότητα. ;)

  18. skouliki είπε,

    Ιουνίου 30, 2008 στο 1:07 πμ

    αν ο καθενας ελεγε αυτο που σκεφτοταν και βρισκαμε τον ιδανικο ανθρωπο ε τοτε 2 πραγματα συμβαινουν

    η πίνω ή κοιμαμαι…
    σιγα να μην ηταν ολα ομορφα και τετοια…χλωμο ….

    κατσε να πω στον διπλανο μου που ροχαλιζει οτι σκεφτομαι δηλαδη “σκασε ρε μαλακιστηρι για να κοιμηθω”

    νταξ?????????????????

  19. laxanaki είπε,

    Ιουνίου 30, 2008 στο 9:39 πμ

    @another: Χμμμμ… δε νομίζω πως είναι θέμα ψειρίσματος… δε γίνεται να παραπονιούνται και τα 2 φύλα πως δεν μπορούν να κάνουν μια σχέση της προκοπής πλέον!! Κάτι φταίει και σίγουρα δεν είναι μόνο θέμα των ανδρών :)

    @Γλυκο-Κερασο-Ζουζούνα: Και γω είχα την ίδια απορια για το πως φτιάχνεται. όπως και να φτιάχνεται σίγουρα δεν έχει καλή γεύση!! χιχιχιχι

    @mad: Ακριβώς γιατρέ μου!! Αυτά είναι τα τυχερά άτομα και όχι αυτοί που το φέρνουν γύρω γύρω… όσο για το τραγούδι… δε μου αρέσει καθόλουυυυυυυ χιχιχι

    @πάλιανάποδα: Εχαριστώ για την απάντηση στο γιατι!! χαχαχαχα… Το τοιχάκι το υψώνει ο καθένας για διαφορετικό λόγο. ίσως επειδή έχει πληγωθεί σε προηγούμενη κατάσταση και θέλει να είναι προσεκτικός στα επόμενα. ίσως να είναι απλά κλειστός χαρακτήρας και να χρειάζεσαι χρόνο να τον γνωρίσεις, ώστε να αντιληφθείς πως δεν υπάρχει ουσιαστικά τοιχάκι. ίσως απλά να μη θέλει και να υψώνει τον τοίχο, για να στο πει “ευγενικά”.
    Σίγουρα, δεν ειναι απαραίτητο να κάνουν το πρώτο βήμα οι άνδρες, αλλά και πάλι αν έρθει μια γυναίκα και σου δείξει λίγο παραπάνω… ενδιαφέρον πως θα τη χαρακτήριζες??? Το εύρος είναι ##@$@…… μεχρι ότι σου κόβει τον αέρα επειδη δε σε άφησε να το κάνεις εσύ, αρα είναι δυναμική αρα μακριά, κλπ κλπ. Φαύλος κύκλος?????

  20. laxanaki είπε,

    Ιουνίου 30, 2008 στο 9:47 πμ

    @NdN: Καλημέραααα!! Συμφωνώ απόλυτα με ότι λες. Αν είσαι καλά ψυχολογικά, θα πας με αυτοπεποίθηση να διεκδικήσεις αυτό που σου αρέσει, τον εν δυνάμει άλλο σου μισό. Αυτό ισχύει και για τα 2 φύλλα. Το θέμα είναι πως δεν πρέπει να μας πηγαίνουν πίσω οι αποτυχίες που είχαμε στο παρελθόν και να μας κολλάνε το μέλλον ;) . Καλύτερα 10 αποτυχίες και η 11 επιτυχία, παρά 0 αποτυχίες και 0 επιτυχίες!

    @Alexis B: Ναι ναι… συμφωνώ κύριε αλέξη μας!! χαχαχαχα. όλοι έχουμε αρνητικές πλευρές, απλά χρειάζεται σεβασμός και υποχωρήσεις. Οι γυναίκες, που συνεχίζουν να πιπιλάνε την καραμέλα ακόμα και όταν τους έχει προσεγγίσει κάποιος αξιόλογος (σύμωνα με τα δικά τους κριτήρια) είναι άξιες της μοίρας τους. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τους άνδρες, που θέωρουν ότι όλες οι γυναίκες είναι #$@$@#. όσο για την καθημερινή ανρθώπινη επαφή άστα βράστα… Ένα θα σου πω: Υπάρχουν μέρες που επικοινωνώ μόνο με mail!!!!

    @Mary Anne: Φύγε καλέ από το ρομαντισμό (όχι ολοκληρωτικά). Αλλάξανε οι εποχές… Ο ιπποτης για τη βασούλα πέθανε καλε!!! :)

  21. laxanaki είπε,

    Ιουνίου 30, 2008 στο 9:59 πμ

    @lifewhispers: Μεγάλη κουβέντα έχουμε πιάσει από την πέμπτη και μέχρι χτες, που την αφήσαμε (για αλλαγή) δεν καταλήξαμε πουθενά. όλα είναι θέμα λογικής και συναισθήματος. όταν γνωρίζεις κάποιον 2-3 μέρες το μόνο σίγουρο είναι ότι ξέρεις πως σου αρέσει εμφανισιακά (ή δε σου αρέσει φυσικά). Για μένα εκεί είναι που πρέπει να κάνεις το βήμα. Αν το αφήσεις, να τον γνωρίσεις καλύτερα ή το πηγαίνεις γύρω γύρω ώστε να βολιδοσκοπήσεις την κατάσταση… πάαααει, το χάνεις σιγά σιγά κοριτσάκι!! Το ψήσιμο είναι καλό μέχρι να πάρει ο άλλος χρώμα, μετά τον καις!
    Υπάρχουν μέσες απαντήσεις… Δεν τρελαίνεσαι, αλλά δοκιμάζεις και στην πορεία ανακαλύτεις πως ο άλλος είναι πολύ καλύτερος/ χειρότερος απ’ότι περίμενες. Και πράττεις ανάλογα. Αν δεν είχες δοκιμσει απλά θα σου έμενε η απορία για μια ζωή. Διαφωνείς???? ;)

    @snikolas: Χαχαχα… είναι και η ισότητα γαμώτο!! Δεν τη σκέφτηκα. Ξαναλέω πως αν σου την πέσει γυναίκα (φαντάσου σκηνικό) με το στυλ του τζόι από τα φιλαράκια πως θα αντιδρούσες??? χαχαχαχα

    @skouliki: Καλά ρε συ βρήκες τον ιδανικό άντρα και ή θα πίνεις ή θα κοιμάσαι??? Δηλαδή άμα είχες ένα μέτρια άντρα τι θα έκανες??? θα έκοβες τις φλέβες σου?? χαχαχαχα επειδή όταν το έγραφα το σχόλιο μάλλον κοιμόμουν τώρα κατάλαβα τι έγραψες!! συγγνώμη!!! Έχεις δίκιο!!
    όσο για το ροχαλητο… δεν είναι ανάγκη να χαλάσεις το γαλήνιο κλίμα του ύπνου… απλά γυρνάς και κλωτσάς!! χαχαχα

  22. Ιουνίου 30, 2008 στο 10:40 πμ

    αν οι άνθρωποι είχαν την όσφρηση των σκύλων κανένας γάμος δεν θα διαρκούσε πάνω από ένα χρόνο………..

  23. NanaTsouma είπε,

    Ιουνίου 30, 2008 στο 2:46 μμ

    Καλό μεσημέρι
    Εχεις αντίρηση να διαβάσω το Μπέρδεμα στην εκπομπή μου;

  24. laxanaki είπε,

    Ιουνίου 30, 2008 στο 3:24 μμ

    @ηλιογράφος: Και πολύ χρόνο του δίνεις!! Μ’αρέσει η παρομοίωσή σου!! ;)

    @NanaTsouma: Καλώς ήρθατε! Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα :)

  25. Ιουνίου 30, 2008 στο 4:24 μμ

    Βρήκα πόρτα ανοιχτή και μπήκα παιδιά και τι βλέπω; στο στοιχείο μου, ερωτικές ανασφάλειες..Φίλοι μου εμείς είμαστε τέλειες γιατί λοιπόν να είναι κάποιος άλλος, ο άνθρωπος μας , αρκεί να είναι οι διαφορές μικρές και να γεφυρώνονται.Ή θα τον δεχθείτε όπως είναι χωρίς να προσπαθήσετε να τον αλλάξετε ή θα πάρετε τις αποφάσεις σας απο νωρίς.Τα ελλατώματα δεν διορθώνονται παιδιά ,σε μια σχέση ο ένας παίρνει απο τον άλλο και η ιδανικότητα είναι προσωπική γν’ωμη.Είμαι 34 χρόνια παντρεμένη , για μένα είναι ο ιδανικός ,είμαστε εντελώς διαφορετικοί μα έχουμε κοινά όνειρα, αγάπες ,τρόπο ζωής.Τον γνώρισα με αλληλογραφία και τον παντρεύτηκα μετά απο επανάσταση στο σπίτι, είμαι ευτυχισμένη απο τη πρώτη στιγμή μέχρι τώρα !

  26. babis είπε,

    Ιουνίου 30, 2008 στο 9:03 μμ

    συμφωνώ με το ”ο τολμών νικά”, εμείς το λέμε αλλίως ”δε πηδάνε οι ωραίοι αλλά οι γενναίοι”. αλλά το ”που πήγαν όλοι οι άνδρες” ή η παραλλαγή του ”μα που πήγαν όλα τα καλά παιδιά” συνήθως τα λέτε όταν τα είχατε δίπλα σας αλλά δε σας κάναν.

  27. h.constantinos είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 2:30 πμ

    Κοίτα να δεις κουβέντα που έγινε…!

    Πού διαφωνώ; Από πού να αρχίσω! Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο δοκίμιο!

    Θα πιάσω μόνο αυτό που το ακούω συνέχεια και μου ανάβει τα λαμπάκια: “Μα πού πήγαν οι άντρες”…

    Πού πήγαν οι γυναίκες;;;;;

    Εχει αναρωτηθεί ποτέ καμμία γυναίκα, πόσο ΓΥΝΑΙΚΕΣ είναι οι σημερινές γυναίκες;
    Εχει αναρωτηθεί ποτέ κάποια “δυναμική” γυναίκα, από αυτές που καμρώνουν πόσο “δυναμικές” είναι (αντιγράφοντας ανδρικές συμπεριφορές…) γιατί δεν αρέσουν αυτού του είδους οι γυναίκες σε κανέναν; Απάντηση: Ακριβώς γιά τον ίδιο λόγο (αντίστροφα) που δεν αρέσουν οι φλώροι στις ίδιες.
    Λαχανάκι μου, ο δυναμισμός νταλικέρη, η καριέρα επιπέδου, τα διδακτορικά και οι καταστάσεις τύπου “εγώ δεν είμαι σαν τη μαμά σου φαλλοκρατικό γουρούνι!” εξαφάνισαν την τσαχπινιά.
    Οι άντρες δεν χάθηκαν, εδώ είναι, η γυναίκες λείπουν!

  28. Βρασίδας είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 2:44 πμ

    Αμα καταλαβουτε οτι και οι αντρες ακριβως τα ιδια θενε λαχανακι τοτε θα βρουμε μια ακρη τα δύο φύλα…. Αλλιως βράσε όρυζα…

    Εχουτε ομως κι εσεις κατι κολληματα

    (ασε με εμενα ανηκω στο 5ο ειδος, τους κατα φαντασίαν υπαρκτούς)

    Φιλια ωρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

  29. island είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 11:45 πμ

    Πες τα ρε Λαχανάκι. Άκου κολλάει…γιατί κολλάει; Σάμπως υπάρχει και άλλη ζωή για να πάρει θάρρος;

    Βέβαια υπάρχει και μία ρήση που λέει πως δεν φοβάμαι να φοβάμαι.Οπότε αν ο τυπάς τα έχει καλά με το κόλλημά του δεν μπορώ να πω κάτι άλλο.

    Καλό μήνα να έχεις

  30. laxanaki είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 11:46 πμ

    @Γεωργία Μανασή: καλώς ήρθες!! Κανείς δεν είναι τέλειος. Αλλά να σ ρωτήσω κάτι? Επικοινωνούσατε με γράμματα. κάποιος από τους 2 έκανε το πρώτο βήμα για να εξελιχθεί η φιλική σχέση σε προσωπική έτσι δεν είναι??? όποιος και να το έκανε είχε το θάρρος. Αυτό είναι που λείπει σήμερα :) . Μπορώ να έχω μισό κιλό θάρρος παρακαλώ???

    @babis: Χαχα πολύ μου αρέσει όπως το λέτε!! δεν το είχα ξανακούσει!! χαχαχα. Στο κομμάτι με τους άνδρες συμφωνώ απόλυτα. Και οι άντρες όμως δε λένε που είναι οι καλές κοπέλες??? αλλά όλο κοιτάκε τις ξέκ@λες!! χιχιχιχιχι

    @h.constantinos: Το ότι έχουν γίνει “δυναμικές” οι γυναίκες είναι πολύ μεγάλη ιστορία και θέλει συζήτηση και όχι γράψιμο (εκτός αν θες να απαντήσω με δοκίμιο και γω χιχιχιχιχι). Τη φράση “φαλλοκρατικό γουρούνι” θέλω να πιστεύω πως τη χρησιμοποιεί ένα πολύ μικρό ποσοστό γυναικών. Επιπλέον, όταν στον εργασιακό σου χωρο δουλεύεις και φέρεσαι με ένα τρόπο, επηρεάζεται και η προσωπική σου ζωή αναπόφευκτα. Ο δυναμισμός και η αλλαγή συμπεριφοράς των γυναικών έχει να κάνει και με τη νοοτροπία των αδρών. όταν είσαι σε μια παρέα και τους βλέπεις να κοιτάνε μόνο εκείνες που είναι πιο προκλητικές ή πιο καλοφτιαγμένες, ενώ εσύ σκίζεσαι όλη μέρα σου βγαίνει και το ανάποδο ε?? Ξαναλέω είναι μεγάλη συζήτηση… :)

    @Βρασίδας: όλοι έχουμε κολλήματα βρασίδαααααααα!!! Αυτό που είπες μετράει, πως αν καταλαβαίναμε τις θέμε θα ήμασταν όλοι μια χαρά στις σχέσεις μας!! (το 4ο είδος ποιο είναι είπαμε??? χιχιχιχιχι)
    Φιλιάαααααααααααααααααα

    @island: Το συγκεκριμένο παιδι, δεν περνάει καλά με το κόλλημά του και αυτό είναι που με εκνεύρισε και έγραψα το Post. Είμαστε και αναλύουμε 4 μέρες τα ίδια πράγματα, ενώ το πρόβλημα είναι αυτός!! Και ναι δεν έχουμε άλλη ζωή ρε φούστη μου!!! Πότε θα το καταλάβουμε…. Καλό μήνα αγαπητέ!!! :)

  31. Ιουλίου 1, 2008 στο 11:47 πμ

    Παραφράζοντας την λαϊκή ρήση γιατί είμαι και κύριος, “τόλμα γιατί χανόμαστε”!

  32. zealot~ape είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 12:09 μμ

    25 και κάνει τέτχοιες αστοχίες..; Καλά πού ‘σαι έξω από τον χωρό όλοι μια χαρά τα βλέπουν. Και καλά θα κάνει να έχει κι ένα κριτήριο κι όχι επειδή τα αχαμνά του έχουν πιάσει μιτζίθρα να την πέφτει σ’ όποια να ‘ναι. ΆΝΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΦΤΟΥΛΕΣ!!!
    Με λίγα λόγια μισό δίκιο σε ‘σένα μισό στον λεγάμενο.

  33. babis είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 5:54 μμ

    τελικά αμοιβαία τα αισθήματα

  34. koulpa είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 6:39 μμ

    χαχα μα δεν είναι οι σχέσεις δύσκολες.. το μυαλό που κουβαλάμε και το τεράστιο ΕΓΩ μας είναι το πρόβλημα.. χμ που πήγαν οι άνδρες;.. γιατί οι γυναίκες;.. οι άνδρες έκαναν το πρώτο βήμα.. ακολουθόντας τα μηνήματα που έπερναν από τις γυναίκες.. μήπως και τα μηνήματα δεν είναι πια ξεκάθαρα;.. δε ξέρω απέχω καμιά 20αριά χρόνια από το παιχνίδι.. έχω μέινει πίσω..:):)
    καλό μήνα:):)

  35. German είπε,

    Ιουλίου 1, 2008 στο 7:44 μμ

    οι σχέσεις ειναι να τις χέσεις (θα στο μεταφράσω και στα Γαλλικά)

  36. skouliki είπε,

    Ιουλίου 2, 2008 στο 11:22 πμ

    μονο ιδανικο γιαουρτι υπαρχει 0% …
    χιχιιχχιι

    καλο μηνα …φιλακι

  37. diastimata είπε,

    Ιουλίου 2, 2008 στο 10:11 μμ

    Αλίμονο αν η ζωή είχε μόνον ένα ξεκίνημα! Καλά, αυτοί οι άνδρες… Δε βλέπουν τα Γουίντοους;

  38. Ιουλίου 2, 2008 στο 11:08 μμ

    A, εγώ δε μπορώ να σχολιάσω, όταν μου αρέσει κάποιος είμαι θρασυτάτη!
    Τέλειο πόστ!
    Επίσης έχω να προσθέσω πως οι κυρίες που ισχυρίζονται πως δεν υπάρχουν άντρες είναι ως επί το πλέίστον ξυνομούνες και ναί, το εχω παρατηρήσει, μιλάνε άσχημα στους σερβιτόρους!
    Και τώρα που είμαι γυναίκα, και άντρας να ήμουν, ποτέ μα ποτέ δε θα μπορούσα να γουστάρω κάποιον που μιλάει άσχημα στους σερβιτόρους!

  39. laxanaki είπε,

    Ιουλίου 3, 2008 στο 10:10 πμ

    @ταχυδρόμος: Πες τα καλέ μου!!! Έτσι έτσι… άλλωστε στε μερικές εκτατοντάδες χρόνια οι άνδρες θα εξαφανιστούν (όπως έχουν δημοσιεύσει επιστήμονες). Τολμήστε πριν χαθείτε!! Να έχουμε κάτι να θυμόμαστε χαχαχα (πλάκα κάνω)

    @zealot~ape: Κριτήριο είχε το παιδί, γι’αυτό κόλωσε!! Μην μπερδεύεσαι παιδί μου!! Σίγουρα, εγώ που είμαι απ’έξω μπορώ να τα λέω εύκολα. Αλλά άμα κάνεις το ίδιο λάθος 10 φορές πόσο να αντέξω και γώ!! άνθρωπος είμαι… Την επόμενη φορά σκέφτομαι να κάνω εγώ το κονέ γι’αυτόν!! Το πολύ πο΄λυ να γίνω ρεζίλι!! χαχαχαχα

    @babis: Εννοείται!!!! ;)

    @koulpa: Δεν απέχεις καθόλου!! Και έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο!! Τα μηνύματα είτε δεν υπάρχουν είτε δεν είναι ξεκάθαρα!! Γιατί και οι 2 πλευρές φοβούνται για τους λόγους που προανέφερα!! Βράσε ρύζι κοινώς!! Τελικά, πάνε οι παλιές καλές εποχές!! χιχιχιχιχιχιχι

  40. laxanaki είπε,

    Ιουλίου 3, 2008 στο 10:29 πμ

    @German: Χαχαχαχα… μπορείς να μου το πεις και στα γερμανικά παρακαλώ??? Γιατί αν το γράψω εγώ θα με κράξεις με τα λάθη που θα κάνω στις πτώσεις!! Συμπέρασμα: Μακριά από σχέσεις??? Μόνοι μας θα τη βγάζουμε δηλαδής??? χαχαχα

    @skouliki: Χαχαχαχα… Το 0% δεν είναι ιδανικό γιαούρτι είναι ιδανική αηδία!! Σα να πίνεις νερό είναι!! Το 2% είναι πολύ καλύτερο! Έχει και κρεμώδη υφή!!! χαχαχα! Φιλί τρελοσκούληκο, που φεύγεις και μας αφήνεις!!

    @diastimata: Είσαι απίστευτος!! φοβερός παραλληλισμός!! Δεν έχεις και άδικο. Το ίδιο ισχύει και για τα 2 φύλα!! Μου τη δίνει όταν ακούω πολλές γυναίκες (και άνδρες αλλά σε μικρότερο ποσοστό) να λένε αυτός είναι ο άνδρας της ζωής μου, μετά από αυτόν δεν υπάρχει τίποτα. Και όταν χωρίζουν έρχεται η καταστροφή του κόσμου. Και όταν έρθει ο επόμενος (γιατί πάντα έρχεται) πέφτουν και πάλι με τα μούτρα!! Κανένα μέτρο. Λίγη λογική θέλει ρε παιδιά το πράγμα!!

    @patsiouri: Εσύ είσαι η καλύτερη παιδί μου!!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια!! όσο για τις γυναίκες που μιλάνε άσχημα στους σερβιτόρους και στις πωλήτριες και γενικά νομίζουν ότι αυτές είναι και άλλες όχι συμφωνώ απολυτότατα!! Βέβαια αυτές πιτσεύω ότι μόνο εκεί δείχνουν το θράσος τους. Στο σπίτι ίσως να είναι αρνάκια… Αρπάζουν την ευκαιρία της πρόσκαιρης εξουσίας και του γεγνότος ότι οι άλλοι δεν μπορούν να τους αντιμιλήσουν. Αν μπορούσε κάποιος να τους βάλει στη θέση τους θα σου έλεγα εγώ αν θα συμεπριφερόντουσαν έτσι!!

  41. tzonakos είπε,

    Ιουλίου 6, 2008 στο 12:11 πμ

    Πες τα βρε Λαχανάκι πες τα.
    Οι γυναίκες πρέπει να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους περισσότερο απο όσο θέλει το υπάρχον σύστημα.
    Και τοτε θα δούμε πολλές -και καλές- αλλαγές.
    Φιλιά :)

  42. tzonakos είπε,

    Ιουλίου 6, 2008 στο 12:12 πμ

    Χαχαχαχα το patsiouri ζωγράφισε πάλι, άκου “ξυνομούνες” :) :)

  43. Quo Vadis είπε,

    Ιουλίου 6, 2008 στο 3:48 μμ

    Ισώς οι γυναίκες που λένε ότι δεν υπάρχουν πλέον αντρες, να μην ψαχνουν πραγματικά για αντρες αλλα για χορηγους και οι χορηγίες αυτή την περίοδο δεν βγαίνουν σε καλο :)

  44. Sandy Cheeks είπε,

    Ιουλίου 6, 2008 στο 6:07 μμ

    Πες τα. πες τα. Ο ΄ντρας είναι άντρας και οφείλει βασει ρόλου να κάνει τη πρώτη κίνηση, αλλιώς μπλέκουμε σε περίεργες καταστάσεις.

  45. Σοφία είπε,

    Ιουλίου 8, 2008 στο 1:55 πμ

    Οι ανθρώπινες σχέσεις (ερωτικές, φιλικές κ.λπ.) είναι απλά πράγματα που τα μπερδεύουμε μόνοι μας.

  46. kitsosmitsos είπε,

    Ιουλίου 9, 2008 στο 6:56 μμ

    Η συγκεκριμένη ανάρτηση θίγει αρκετά ζητήματα.
    Αρχικά το κλισέ του Δεν υπάρχουν άντρες. Μέχρι να αποφασίσουν οι γυναίκες να είναι περισσότερο ξεκάθαρες όταν θέλουν, τότε ναι δε θα υπάρχουν άντρες. Γιατί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα “καλά παιδιά” στα όχι και στα μικρά-για-εσάς-τεράστια-για-εμάς τοιχάκια θα κάνουμε πίσω. Ναι γιατί όταν σε θέλω και με θέλεις, τοιχάκια και αηδίες δεν υπάρχουν. Από την άλλη, αν το τοιχάκι το βάζω εγώ με το μυαλό μου, τότε αλλάζει το θέμα. Γιατί πολύ απλά, το πολύ το κυριελέησον το βαριέται και ο παπάς. Έχει και αλλού πορτοκαλιές, που λένε.
    Το όχι που είναι ίσως με προοπτική του ναι (μελλοντική ανάρτηση, γιατί με ενέπνευσες) πρέπει να καεί στην πυρά και τη θέση του να πάρουν πιο ξεκάθαρες απαντήσεις από αυτές του τύπου Ίσως και αυτό είναι σίγουρο.
    Αυτά γιατί θα γράψω πολλά-πολλά άλλα αλλά πιο με διαβάζει μετά…

  47. laxanaki είπε,

    Ιουλίου 10, 2008 στο 10:40 πμ

    @tzonakos: Λες βρε λαλοτζονάκε??Άρα ξεκινάμε κατα μέτωπο επίθεση και όποιον πάρει ο χάρος!! Το πατσιούρι ζωγράφισε πάλιιιιιι

    @Quo Vadis: Καλώς ήρθες. Νομίζω ότι στην εποχή μας λίγες είναι εκείνες που ψάχνουν για οικονομική αποκατάσταση! Οι περισσότεροι/ες μάλλον για συναισθηματική ψάχνουν :)

    @Sandy Cheeks: Καλώς ήρθεεεες!! Χαχαχα τις περίεργες καταστάσεις είμαι περίεργη να μάθω!!!

    @Σοφία: Συμφωνώ απόλυτα!! Αλλά όταν τις μπερδέψεις τι κάνεις?? Γιατι αν μπερδευτούν γίνονται σαν τον γόρδιο δεσμο!

    @kitsosmitsos: Μισό λεπτό να φέρω τον ψηλό να με προστατέψει, γιατί έτοιμος είσαι να με δείρεις! Δεν διαφωνώ σε όλα, απλά λάβε υπ’όψιν σου πως όλα αυτά τα ίσως, τοιχάκια κλπ πιθανόν να πηγάζουν από κάποια άσχημη εμπειρία. Τώρα τρέχω να κρυφτώ μια φάω καμιά ανάστροφη!!

  48. kitsosmitsos είπε,

    Ιουλίου 10, 2008 στο 2:45 μμ

    Δε δέρνω βρε..πολύ…παρά μόνο όταν χρειάζεται ;-)
    Όταν αυτό θα ειπωθεί, έστω και με πλάγιο τρόπο γίνεται κατανοητό. Πώς περιμένεις όμως να σε καταλάβω (ακόμη και αυτές τις άσχημες εμπειρίες) αν δεν μου τις πεις; Πώς να καταλάβω αυτό που δεν ξέρω;
    Πες το μου και θα το σεβαστώ…


Δημοσίευσε ένα σχόλιο